شاخه نبات

این همه شهد و شکر کز سخنم می ریزد -اجر صبریست کز آن شاخه نباتم دادند

شاخه نبات

این همه شهد و شکر کز سخنم می ریزد -اجر صبریست کز آن شاخه نباتم دادند

منم که شهره ی شهرم به عشق ورزیدن
منم که دیده نیالوده ام به بد دیدن!

بایگانی
آخرین مطالب

سلام و عرض ادب!

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ق.ظ

به نام خداوند لبخند و عشق

من شاعر مواجم،در دل بغلی شعله

رسوای پر از تشویش ،کوچکترتان،شهره

به شاخه نبات شهره خوش آمدید


  • منصوره اسماعیلی مهیاری

وبلاگ

وبلاگ نویسی

بلاگ بیان

نظرات  (۵)

سلام دوست من موفق باشید
موافق به تبادل لینک بودید خبر بدین
ܓ❀
خوش اومدی
دنیا را با تصاویر دنبال کنید
هر روز  با جدیدترین تصاویر دیدنی از اطراف دنیا

لطفا جهت حمایت از نودا به ما لینک دهید
noda.ir

سلام.
اهل اراکم، شاعرم،روزگارم بد نیست
اندکی نان و پنیر ،نان و ریحان هم هست ...یه سری  خانه ی ما هم بزنید.
  • مهندس موسوی
  • سلام دوست عزیزم

    من به وبلاگت سر زدم و امیدوارم هرچه زودتر با اشعار شما و مطالب زیبایی که قرار می دهید تکمیل تر بشه

    خوشحال می شم اگر لطف کنی و به وبلاگ من هم سر بزنی، نظرتو درباره اش بهم بدی،باعث افتخارم هست که به پیشنهاداتت جامه عمل بپوشانم.

     آدرس وبلاگم http://imeni.blog.ir/هست. خیلی ممنون میشمم اگر تمایل به قرار دادن لینک وبلاگ های یکدیگر داشته باشی.

    با آرزوی موفقیت

    سلام دوباره.
    مهمان حبیب خداست...خیلی خوش آمدید و زحمت کشیدید به سیاهه های بنده هم نظری افکندید...من قالب رو از اول همینطوری که هست انتخاب کردم .اگه سوال دیگه ای نیست بدرود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی